כך תשדרג את ביתך בכמה רמות מעל

אין ספק שהשקעה בבית היא משימה חשובה ותשרת כל אחד לטווח הארוך. יש אנשים שלא משקיעים בעיצוב כי הם חושבים שזה רק מותרות, אך זו לא מותרות אלא עיצוב החיים בדיוק כפי שאתם רוצים, הרי הבית הוא המקום שלכם ואם תשקיעו בו הוא יהיה יותר נעים למחייה. איך משדרגים את הבית בצורה יצירתית ומקפיצים את הרמה שלו פי כמה וכמה?

השדרוג בדרך אליכם

אם אתם רוצים לשדרג את הבית אתם כבר מתחילים ברגל ימין. מחשבה יוצרת מציאות והמציאות שלכם תהיה הרבה יותר נעימה לעין כשיהיה לכם בית מיוחד ומעוצב. זה עוזר לאנרגיות חיוביות וזה גם חוסך כסף, כי במקום לחפש רהיטים יקרים או אלמנטים שיעלו יותר כסף, אפשר פשוט ליהנות מבית משודרג ודי פשוט. יש הרבה אפשרויות שניתן לקיים אך חשוב תמיד לחשוב מחוץ לקופסה ולא לבצע מה שכולם עושים, כך תוכלו לתת גם ביטוי אישי לעצמכם.

לשדרג את הסלון או המטבח עם חיפוי הולם

יכול להיות שלא תכירו את החיפויים ויכול להיות שכבר שמעתם עליהם, ובכל מקרה הגיע הזמן שתכירו אותם לעומק. לא סתם החיפויים הם הדברים הכי נמכרים שיש בכל מה שקשור לעיצוב, מדובר על פתרון כל כך פשוט לבעיה כל כך גדולה. אם יש לכם בבית קיר משעמם שאתם פשוט לא יודעים מה לעשות איתו, במקום לחשוב על מדפים או על טלוויזיה נוספת, תמונה משעממת ובנאלית או כל דבר אחר, פשוט תתקינו חיפוי לבנים או חיפוי עץ והקיר הזה יהיה הקיר הכי מעוצב בבית.

תנו לפסלים לעצב בשבילכם

למרות שביהדות אנשים רבים נזהרים מאוד מפסלים לפי האמונה, זה לא יהיה נורא להציב פסלון קטן או שניים בבית. פיסול סביבתי יכול להתאים לכל בית והוא מיוחד יותר מכל פסל אחר. כמובן שיש פסלים כמו של דויד או פסלים של אנשים בתור מזרקות שיכולים להיות מאוד יוקרתיים, אך פיסול סביבתי נאה, כזה שמראה דמות כלשהי שלא תמיד חייבת להיות ברורה, יכול להיות הדבר הכי טוב לבית שלכם. פיסול סביבתי יכול להשתלב בכל מקום בגינה ולהיות בתור ספסל, שולחן או כל דבר אחר.

פתרון מיוחד וגמיש

  • פיסול סביבת הוא לא סתם הדבר הכי מומלץ לכל בית, הוא עונה כמעט לכל קטגוריה. נתחיל מהפרמטר הכי חשוב עבור רוב האנשים, המחיר. זה שרוצים לשדרג את הבית ולהעלות את הרמה שלו בכמה רמות, זה משהו אחד, אך הוצאת כספים רבים בעלויות מוגזמות זה דבר אחר והם לא תמיד קשורים ביחד והפיסול הסביבתי הוא הוכחת לכך. פיסול כזה יכול לעלות כמה מאות שקלים לפסל גדול שעשוי מפיברגלס וכמו שעבר אמרנו, הוא יכול להיות גם שולחן או כיסא.

 

  • פסל סביבתי גמיש מאוד ומגיע בהתאמה אישית. אתם יכולים לפנות לאחת החברות שמספקות את הפסלים הללו ויחד עם פסל הם יעשו בשבילכם את הפסל הכי טוב עבורכם וכך תתנו את הביטוי האישי הכי גדול לעצמכם. כמו כן, תמיד אפשר לבחור פסל מסוים שראיתם בקטלוג ולשנות אותו לפי הצבעים או הצורות שמתאימות לכם כך שרק תשאבו ממנו השראה, ועדיין זה יהיה הפריט הכי מיוחד בבית.

להכין את הבית לקיץ החם

אם אתם רוצים להקפיץ את הרמה של הבית שלכם בצורה משמעותית וכזו שאמנם תעלה קצת יותר ותהיה מסובכת קצת יותר מפסל אך שווה כל שקל, זו בריכה ביתית. בריכה ביתית מפיברגלס היא לא בעיה גדולה ומסובכת, ולמעשה תוך פחות משבוע אתם כבר יכולים להשתכשך במימיה.

כתיבת תגובה