הקמת בריכת פיברגלס קטנה 

הקמת בריכת פיברגלס קטנה יכולה להיות פשוטה עוד יותר מהקמה של בריכת פיברגלס ממוצעת, הקמה שגם ככה נחשבת לקלה במיוחד, על אחת כמה וכמה ביחס לבריכות אחרות. זה הזמן להבין מדוע בריכת פיברגלס נחשבת לפשוטה מאוד להקמה וכיצד בריכה קטנה יכולה להיות מועילה מאוד.

בריכה קטנה לכיף גדול

אין ספק כי תהליך ההקמה של בריכות פיברגלס יכול להפתיע כל אחד, הוא כל כך מהיר וכל כך פשוט ובמאמר הזה נסביר עליו לעומק. עם זאת צריך לזכור כי כדי לעבור את תהליך ההקמה בצורה טובה ומהירה צריך קודם כל להחליט שרוכשים בריכת פיברגלס קטנה, והדבר הראשון שצריך לדעת הוא שגם בריכה קטנה יכולה להסב לכם כיף גדול. כיום אנשים רבים בוחרים שלא להקים בריכה ביתית כיוון שהיא יכולה להיות קטנה מאוד לפי השטח שיש בבית. אף אחד לא צריך בריכה אולימפית בבית וגם לא תמיד חייבים בריכה גדולה מידי, מספיק שיהיה אפשר לרחוץ בה 4 אנשים וזה יהיה מספק.

בריכת פיברגלס איכותית

אם החלטתם שאתם מקימים בריכה למרות שהיא יכולה להיות קטנה בלבד אתם יכולים וצריכים לשקול הקמה של בריכת פיברגלס. בריכת פיברגלס תהיה הרבה יותר פשוטה וזולה ולמעשה אתם יכולים ליהנות מהבריכה כבר אחרי כמה שבועות מרגע שבחרתם לרכוש אחת, מה שכמובן לא יקרה עם בריכות מבטון. חשוב לזכור כי בריכת פיברגלס איכותית יכולה להירכש ממגוון רחב של חברות מה שלמעשה מותיר אתכם עם סקר שוק מעמיק שיכול לספק לכם מחירים זולים במיוחד. בריכת פיברגלס יכולה להיות פשוטה בעיקר אם תקראו קודם כל מידע באינטרנט על התהליך וזה הזמן לדבר עליו.

כמה עולה בריכה קטנה?

יש יתרונות בים להקמת בריכת פיברגלס קטנה והראשון הוא המחיר. המחיר יכול להיות נמוך מאוד בכל מקרה כאשר מדובר על בריכת פיברגלס אז כאשר הבריכה תהיה קטנה הוא יהיה עוד יותר נמוך. יכול להיות שהבריכה תהיה מעט יותר זולה ממש שחשבתם אך תמיד חשוב לבדוק את כל ההצעות בשוק כי לעתים מחיר נמוך מידי, בעיקר אם הוא מתחת לממוצע שמציעים לכם בשוק, יחשוף שהחברה לא מנוסה או שהבריכה עצמה לא איכותית ועמידה באותה המידה. בריכת פיברגלס קטנה יכולה לעלות בין 10 אלף שקלים ועד 20 אלף, כמובן תלוי בגודל המדויק, בחומרים ואיך לא, גם בעיצוב.

מה כולל התכנון שלה?

בריכת פיברגלס קטנה דורשת תכנון כמו כל בריכה אחרת אך כמובן שהוא יהיה פשוט יותר. שלב התכנון יקבע למעשה איפה תעבור התשתית של  הבריכה, כיצד היא תעוצב ואת כל הפרטים התיאורטיים לגביה. התכנון שלה צריך להתבצע בעזרת מקצוענים ולכן החברה שמתקינה תשלח את הצוות של המהנדסים ואנשי המקצוע המתאימים אליכם הביתה, הם יבחנו את המקום בו תוקם הבריכה בעתיד וכמובן ישוחחו עמכם לגבי העיצוב שלה ושאר הדרישות. רק אחרי שהתכנון שלה יסתיים לחלוטין יש אפשרות להתחיל את ההקמה שלה בפועל.

כיצד מקימים אותה בפועל?

ההקמה של הבריכה בפועל תתבצע אחרי חפירה של הבור בו היא צריכה להיות. את הבור אפשר לחפור באופן ידני בעיקר אם מדובר על בריכות קטנות מאוד אך כיום נהוג להשתמש במחפרון. לעתים המחפרון יהיה בעייתי לשימוש כי לא תהיה אפשרות להגיע עמו עד למקום בו הבריכה צריכה להיות מוקמת בסופו של דבר. אחרי חפירת הבור לפי הממדים המתאימים יהיה צורך להתחיל לחפור תעלות לתשתיות ולאחר מכן לכסות אותן. רק לאחר מכן מניחים את הבריכה שיוצרה במפעל מראש, זה יתרון גדול של בריכות פיברגלס, שלמעשה הוא זה שמקצר את כל תהליך ההקמה.

 

כתיבת תגובה