מה השימושים העיקריים בסולמות פיברגלס?

יכול להיות שלא ידעתם עד היום מהו הפיברגלס ויכול להיות שלא שיערתם בכלל שסולמות יכולים להיות עשויים ממנו, אך לא רק שחלק ניכר מהסולמות הם סולמות פיברגלס, מדובר בסולמות איכותיים מאוד שלהם מספר יתרונות על סולמות אחרים. מה כגל כך מיוחד בהם ומה השימוש בהם?

 

הסולמות שכולנו צריכים

במציאות בה יש כל כך הרבה אפשרויות לעבודה בגובה ויש אמצעי הרמה משתלמים מאוד לטווח הארוך כמו במת הרמה חשמלית ומלגזה, קצת שכחנו את המוצר הכי פשוט שיכול להיות, הסולם. אמנם הסולמות לא משומשים בכל תעשייה ולמעשה יש מקרים בהם הם לא יהיו בטוחים, אך יש מצבים בהם לא רק שהם הכי נוחים, הם היחידים שרלוונטיים. בעזרתם ניתן להגיע לגגות של מבנים שלהם אין גישה אחרת כמו למשל ארובות או תחנות כוח, איתם ניתן לבצע שיפוצים מסוימים וכולה. סולמות פיברגלס עונים לכמה מהצרכים החשובים ביותר של התעשייה והגיע הזמן שתכירו אותם.

 

מהם סולמות פיברגלס?

סולם פיברגלס הוא למעשה סולם שעשוי בצורה איכותית ובטיחותית כדי לספק לו את היתרונות שהלקוחות שלו דורשים. הפיברגלס הוא למעשה סיבי זכוכית והשילוב שלהם יכול להתבצע עם טקסטיל או חומרים פלסטיים וכשמייצרים סולם פיברגלס יש צורך בתערובת השנייה. הסולמות שנוצרים נהנים מהיתרונות של הפיברגלס כאשר היתרון הראשון והבולט ביותר הוא כמובן המשקל. הפיברגלס הוא חומר שהצפיפות בו נמוכה מאוד אך החוזק שלו משמעותי ולכן קל מאוד להרים אותו ומצד שני הוא חזק ואינו שביר. זהו יתרון משמעותי בהתקנה של סולמות פיברגלס ובניוד שלהם.

 

מה השימושים העיקריים בסולמות פיברגלס?סולמות פיברגלס

  • הסולמות האיכותיים הללו יכולים לשמש מגוון רחב של תעשיות אך נפוצים מאוד בתעשייה הכימית והם כמעט הסולמות העיקריים שנמצאים בהם. סולמות מעץ וסולמות מאלומיניום אולם נשמעים לנו כמו סולמות חזקים אך סולמות הפיברגלס חזקים מהם ואף עמידים לחומצות ולחומרים כימיים. זו נשמעת כמו סכנה שלא באמת יכולה לאיים על עובד מסוים אך תתפלאו, כבר היו תאונות רבות והשימוש בסולמות הפיברגלס נכתב בדם.
  • מלבד העמידות לחומרים כימיים, סולמות הפיברגלס מוליכים חשמל בצורה רעה מאוד דבר שעומד ליתרון משמעותי בהשוואה לסולמות אלומיניום, שכידוע אלומיניום מוליך חשמל. זו הסיבה מדוע סולמות הפיברגלס משומשים מאוד בתעשיית החשמל ובכל מקום שבו יש צורך בתיקונים או בשיפוצים שקשורים למערכת זו. חברת החשמל משתמשת בסולמות הללו באופן קבוע וגם חשמלאים עצמאיים או חברות פרטיות.
  • חברות אחזקה, חברות תקשורת ולמעשה בכל תעשייה כלשהי משתמשים בסולמות באופן שוטף גם בגלל ההגנה התרמית שיש להם. הסולמות לא רגישים לחום ולא מתחממים בצורה משמעותית וכך למעשה קל מאוד לעבוד איתם גם בימי חמסין כשמדובר בסולם חיצוני. גם במיכלים חמים יחסית, הסולם לא יעביר חום ואפשר ליהנות משימוש נוח במיוחד.
  • הסולם עמיד מאוד לאורך זמן ולא משתנה בהתאם לטמפרטורה. לעתים השינויים הללו יכולים להיות קטנים מאוד אך משמעותיים מאוד ולסולם פיברגלס זה לא יקרה גם בתנאים קיצוניים.

 

אלו סוגי סולמות פיברגלס קיימים?

יש מגוון רחב של סולמות כאשר כל סוג מתאים לצורך אחר. למשל, אחד הסולמות הנפוצים ביותר הוא סולם הקביים, זה שלמעשה נשען על עצמו ולא צריך קונטרה מהקיר. סולם זה שימושי ביותר כאשר קיימים גם סולמות דו צדדיים, כאלו שמאפשרים עלייה וירידה משני הצדדים מה שהופך להיות רלוונטי בעבודות מסוימות לנוחות מקסימלית. ישנם גם סולמות מדרגות, כאלו שמאפשרים הגבהה פשוטה במכה צעדים ספורים עם יציבות גדולה למדי.

את סולמות הפיברגלס הבאים שלכם תמצאו רק אצלנו בטל פיברגלס. פנו אלינו עוד היום ונשמח לעמוד לשירותכם! 09-7936552

כתיבת תגובה